Buseemm adetim zaten 33 34 günde bir falan gelir. Çok stresli dönem yaşadığım zaman gecikebiliyor. Ovulasyon testi için illa adetin bittiği gün başlamasi gerekir diye bir kural olmadığı için elime ulaşır ulaşmaz yaptım. Ovulasyon testi gelmeden 2 gün önce gebelik testi yapmıştım negatifti. Ovulasyon testini gebelik var ya da yok diyerek kullanmadım