Unlipkkk gerekli gereksiz demek doğru olmaz ama ben yaptırmadım tercih etmedim çünkü riskli görmedim kendimde o verdikleri şeyi içmek mantıklı gelmiyor bana 3 baklavaya eşitmiş o zaman desinler bana 3 baklava ye gel bakalım diye tamam derdim yani düzenli ölçtüm 15 gün falan şekerimi çok şükür normaldi o yüzden doktorum da gerek yok ama sen yine de dengeli beslen dedi o kadar sende bi danış doktoruna düzenli ölçsem şüphelenirseniz yaptırsam olur mu de zaten onlar sıkı takip ediyor