Merhaba hanımlar ben erken doğum yapacağım büyük ihtimalle 32 de olacak. Ikizlerimden birinde sorun olduğu için. Bu haftada dogarlarsa küvezde kalmaları gerekecektir. Fiyatlar nerelerde bilenler var mı günlük mü yazılıyor hiç bilmiyorum merak ediyorum