Hatice423 Bahar1644 kötüyü düşünme sen hersey olucagina varır benim kimsem yok ne arkadaşim var ne kapımı açan ailem var evlatlarimdan eşimden güç alıyorum hayatta gülmeye çalışıyorum sen huzurlu olunca hersey olup gidiyor ❤️
Bahar1644 Hatice423 çok haklısın gerçekten teşekkür ederim 🌸 Allahım da senin gönlüne göre versin inşallah öğrenince lütfen yaz 🥰
Hatice423 Bahar1644 canım detaylita girdim bugün kiza benziyor belli değil dedi geçen gittigimde de aynı haltı yaptilar napicam bilmiyorum
Hatice423 Zzeyynep04 inşallah canım iki kızım var bide oğluşun tadına bakmak istiyoruz hayırlısı bakalım
Gnlkelkitli @umrumdadegil Bizede bakarmisin 🫶 
Gnlkelkitli umrumdadegil Bi oglum var bide kiz olsa :)) tabi önce saglikli olsunlarda ben kiz hissediyorum ama istedigimden dolayimidir bilmem 😀🫶
umrumdadegil Gnlkelkitli anneler hisseder bence genelde 😍benimki tahmin zaten kesin bilgi değil doktor daha net söyler tabiki 😌 ne zaman belli olacak kontrol ne zaman
Gnlkelkitli umrumdadegil Belkide kiz istedigimden kiz hissediyorumdur😀 nyse hayirlisi olsun saglikli olsunlarda en önemlisi o 🫶 31.10 randevum var cook merak ediyorum zaten yaaa zamanda gecmiyor :)
umrumdadegil Gnlkelkitli olabilir tabiki hayır evlat olsun sağlıklı olsun yeterki😍 ahh ahh o zaman geçmez bi türlü çok merak ettikçe belli de olmuyor gizliyor 😂🤭
Emosss51 umrumdadegil bizede bakar mısınız?? Burda 10 haftalik . Şuan 13 haftalik aslında şuan ki fotograf var ama telefonumun kamerasında sorun olduğu için yükleyemiyorum . Doktor tahminde bulundu bakalım siz ne diyceksiniz🙃
Busemmmm Edadan https://mutluresim.com fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz.