Anneoluyorumbb Kızlar 31 haftalık olduk neredeyse sırtım ve belimde ağırlarım var adet sancısı gibime kasıklarıma ağrılar giriyor çıkıyor bebek çok hayretlerle sürekli direniyor karnımda sizde nasıl durumlar umarım erken gelme sinyali vermiyordur
December Anneoluyorumbb benim de ağrılarım var çok ağrılarım olmazdı dünden beri regl sancısına benzer ağrılarım oluyor bi de bıçak saplanır gibi ağrılar da oluyor zaman zaman. Umarım normaldir.
didemkose Anneoluyorumbb bende 31+0 iş yaparsam belim çok ağrıyor aşırı ağrı hissediyorum yapmadan da olmuyor ama baya azalttım mecbur , ve hazırlıklarınız ne alemde ben haftaya doğum iznine ayrılıcam eksikleri tamamlayıp yıkama ve o kısma geçerim diyorum 🥹
Adabp Anneoluyorumbb bende şükür 31. Haftalık oldum🙏🧿🪬 tekme yada yumruktan çok dolaşma hissediyorum karnımda sizde de öyle mi 🙄
Melek2845 Bende 31. Haftadayım. Hemen hemen aynı belirtiler daha cok uzun süre ayakta durunca oluyo. Bebeğin hizli büyüdüğü dönemler normal bence agırlık biniyo artik.
Anneoluyorumbb December Aysensrkan Melek2845 sydake kbrmrym96 Rumiks kbrmrym96 Esracmmm Bide kızlar benimki erkek çok direniyor aşırı hareketli gün içinde genelde oturursam hep uyanık siznkiler nasıl
kbrmrym96 Benim de ikiz olduğu için yerleri iyice daraldı sanırım geceleri ağrılarım daha da artıyor tedirgin ediyor beni
Aysensrkan 31+4 sırt ağrısını hamile kalmadan öncede çekiyordum şimdide devam ediyor ama magnezyum kullanıyorum baya hafifletiyor. Arada saniyelik sancı gibi bişey oluyor ama sancının nasıl olduğunu bilmediğim için sancı diyemiyorum🤣
Esracmmm Aysensrkan ben 33 bitti bugün stres yaparsam sancı hissediyorum son zamanlar korkuyorum artık
Aysensrkan Esracmmm nazara geldim sanırım bugün karnımın altında baskı hissediyorum ağrıyla acı karışık. Aman strese girmemeye çalışın daha vakit var
sydake Benimde sırtım sürekli ağrıyor. Mide yanmaları da oluyor ağır yersem. Çok hareket edersem bacaklarım da boyum uzayacak gibi ağrımaya başlıyor.
Melek2845 Benim ikinci hamileliğim sadece bel agrisi olmamisti dogum sancisinda o yüzden endişelenmiyorum. Başka seylerde eslik ediyo illaki. Bel agrisi mide bulantısı en son suyum gelmisti benim mesela
December Anneoluyorumbb benimki de erkek canım karnımdan cikacakmis gibi hareketler yapıyor canım acıyor artık 😁 maşallah gün içinde de gece de cok hareketli sadece sabaha karşı uyuyor. Şimdilik iyi ama çıkınca umarım düzenli uykusu olur yoksa yandım 😁
sydake Anneoluyorumbb benimki kız hareketleri daha çok ittirme gibi. Eskiden gündüz çalışırken pek anlamazdım şimdi gündüz de anlıyorum çünkü baya büyüdük😆
kbrmrym96 Anneoluyorumbb evet güzel olur doğum hikayelerimizi yazarız inşallah büyük ihtimalle burada ki 31 haftadalık anneler Aralık 20 civarı dır bizim ikiz olduğu için 38 haftaya kadar dayanabilirsek Aralığın ilk haftası gözüküyor
Anneoluyorumbb didemkose bizimde daha eksiklerimiz var çantamız hazır değil artık hazırlamam da lazım
December didemkose ben de izne ayrılcam zorlanıyorum artık. Alinacaklari aldım. Yıkadım sadece ütüsü kaldı simdilik sadece hastaneye gidecekleri utulicem cok yoruluyorum. Bir de dolap bekliyorum haftaya gelecek yerlestirme işim var. Hediyelik çikolata falan onlar icin daha erkendir dimi ?
kbrmrym96 didemkose ben baya önce yıkaırm hazırladım ama yine ufak tefek eksiklerimiz var onlarda kısmet olursa bu hafta ayarlar beklemede oluruz
Anneoluyorumbb Adabp dolaşma değilde el ayak sürekli hareket ettiği için bi sağımdan vuruyo bi solumdan 🤣
Sevgisss Adabp bende 30+5 oldum tekme yok ama sert şekilde dolanıyor bazen çok sakin bazen çok hareketli kız bebeğim
Anneoluyorumbb December aslında bozulmuyorlar bayatlamıyormuş 33 den sonra yaptırın bence bizim bi ismimiz bile yok çikolataya sıra gelemedi😩