koomikbiranne0507 Ya kızlar test yaptım akşam fotosunu çektim bi zaman sonra attım negatif diğe şimdi fotoya baktım bi gölge gibi bişey görüyo gibiyim 1saattir bakıyorum valla benmi hayal görüyorum iyice delirdim
koomikbiranne0507 Damlaserkan gözlerim şaşı oldu bakarken bundan önceki yaptığım pazartesi günüydü adetime 5 gün varken bembeyaz hiç bişey yoktu Çarşamba 8de yaptım akşam kuzenime sordum o göremedi bişey hayal görüyosun dedi bende foto çektim attım testi çöpe yarın tekrar yapıcam test inşllah ondada çıkar
koomikbiranne0507 Yenibirannee Esracmmm Damlaserkan Bunuda bugün yaptım kan vermeye gittim sağlık ocağına ama adetin geçince yapalım kan testi şimdi çıkmaz dedi ama testte belli dedim ilk kızımdada ilişkiden 10 gün sonra belli olmuştu nasıl belli olmuyo anlamış değilim pazartesi kan vericem bende beklemeye karar verdim özele gidicektim ama geçen ayda bekletti adet olmuştum ama geçen ay testim net değildi
koomikbiranne0507 Esracmmm 😁😁 sağlık ocağı geçen ay kovaladı beni adetin geçsin öyle gel diğe adet oldum geçen ay hatta gene hafta sonuna geliyordu adetim 2gün geciktim tam pazartesi gidecektim idrar testinde negatif çıkmıştı ama bi umut uyandığımda adet olmuştum şimdi cumartesi bat gene haftasonuna geliyo
Esracmmm koomikbiranne0507 o zaman 2 gün daha dur sonra tekrar yap benimde ilk negatif çıktı sonra tam net göründü
myangelson koomikbiranne0507 var erken gebelikte çıkan kanda nasıl cikmazmis ya hey Allahım 🤦🏻♀️ bence hamilesin 🦋
Esracmmm koomikbiranne0507 var canım hayırlı olsun adetin geçince 10 gün sonra yapman mantıklı ama çok erken yapmışsın
mrsmom_ koomikbiranne0507 oo masallah hayırlı olsun 🥰 acile gidin bence kan vermeye sakin bi hastne varsa sorun yapmazlar vakit almadan sadece kan testi vermek istemiyorum deyin. Ben öyle yapmıştım bide igneye baslamam lazimdi onun icin hemen ogrenmem lazim dedim ama o olmasa da bakarlardi sagolsunlar