İlk doz metotreksat iğne oldum betam 4 günü artışa geçti 5090 dan 5400 e çıktı doktorum da 2. Dozu vurmaya karar verdi ve vurdu yine 4. Günü kan bakıldı ve 4800 e düştü doktorum da %15 lik düşüş beklerdik ama sende %13 lük düşüş olmuş diyerek 3. Dozu da vurdu bugün sormak istediğim şu düşüşe geçen beta degerimin tekrar artma riski var mıdır korkmalı mıyım