Blgzr58 hiçbişey yapmadım doktorum fetal pahalı dedi o yüzden perinatoloji doktor arkadaşıma yönlendiriyorum seni dedi detaylı için ama ona da girer miyim bilmiyorum ilk kızımda girmedim namaz kılıp dua ediyorum başka da bişey yapmıyorum ben herkesin düşüncesi farklı ama tabi canım detaylıya girenler de burda yazıyo böbrekte genişleme parlaklık falan o yüzden biraz giresim kaçıyor stres oluyo insan ama içim rahat hayırlısı Allahtan hersey ondan çünkü o ol dedi mi hersey olur 🤲🙏