taazeannee arkadaslar nisan yada su gelmesi sart mi bunlar gelmeden dogum baslamiyor mu her gun ha nisan geldi ha su geldi demekten artik cok gerildim bunaldim yoruldum dogurmak istiyorum
Agasar taazeannee benim ilk doğumum 40+3 te gerçekleşti. Ne nişan ne su ne de yalancı kasılmam oldu. Düzenli kasılmalarım başladı ve 1 gün sonra doğum gerçekleşti. Şuan 2.gebeliğim ve neredeyse aynı. 40 ı doldurdum. Bunda hafif ağrılarım olabiliyo. Her gebelik her gebe kendine özel kıyaslama yapmamak lazım. Ben de bekliyorum bakalım ne zaman.
Mavibulutt taazeannee ilk oğlumda 40+0 dı ne sancı ne su ne de nişan. Doktora rutin kontrole gittim. Doktor haftasını doldurmuş daha fazla beklemeyelim dedi 2,5 santim de açılmam varmış suni sancı verdiler. Bekletseydi birkaç gün kendi sancım gelirdi belki de
Tgbysf-34 taazeannee Bende 39+4 üm aynı sizin gibi piskolojim çok bozuldu 38 den beridir de kontrole gitmiyorum🥺Pazartesi 40+1 olucam ne olacaksa olsun diyorum napcaz bilmiyorum ki🤭
aysemutheweak Ayy ben de aynı durumdayım. Yok malesef bekleyeceğiz böyle. Ne zaman nasibindeyse o zaman gelecek.
taazeannee Sumeyye237 ne kadar daha bekletecekler yarin kontrolum var suni sancidan cok korkuyorum sezaryene alin dicem en son yani oyle bi bikkinlik
taazeannee Aysee1123 sancim dogurmaya yetmiyormus😭 en son ebe suyun nisanin gelmeden gelme sancin yetersiz dedi ve ben cok yoruldum geceleri uyuyamiyorum gunduzleri ayakta duramiyorum
taazeannee Mavibulutt benim hic acilmamda yok ama ebe gayet normal 41.haftaya kadar dedi ama burda 36. haftasinda 3 cm acigi olanlari okuyunca şoka giriyorum:(
Sumeyye237 taazeannee maalesef bende çok korkuyorum suni sancidan. Hiç açılmamds yok o kadar harektlerim hurmalar çaylar feln hiçbir işe yaramadi sanki. En son pazartesiyi bekleyip bende sezeryan olcam herhalde çünkü artık tasiyamiyorum adeta milletin baskilarida ayrı bişey dogurmadin mi hala lafları. Rabb’im inşallah kolay doğumlar nasip eder bizlere 😊🌸🤲
Mavibulutt taazeannee herkesin doğumu kendine özel. Bir anda da açılman olabilir. Bende şimdi 37+1 haftalık hamileyim açılma falan yok daha. İlkinde yalancı sancım hiç olmamıştı. Bunda çok oluyor. Hiçbir hamilelik birbirini tutmuyor.
taazeannee Sumeyye237 ayyy ayni durumdayizz bugun kac kisi aradi kac kisiye daha zamani varmis dedim hatirlamiyorum ben zaten doguramiyorum diye stresliyim insanlar sordukca daha kotu oluyorum ne duyduysam ne gorduysem denedim bende ama olmayinca olmuyor demek ki:( Allah saglikca kucagimiza almayi nasip etsin ikimize de 😊
Sumeyye237 taazeannee ya takmamak lazım am işte gebelik psikolojisi çok fena bişey. Elimizden geleni yaptıktan sonra zaten bebiş nasıl gelmek istyorsa artık. 😊
taazeannee Tgbysf-34 bugun geldim kontrole suan nst takili yatiyorum 😅 ama ne agri var ne sanci ne baska bi sey doktora olmuyorsa sezaryene donelim diyecegim yoruldummm artikk🥴🥴
svgkrtozdmr taazeannee haftamiz ayni sizinle benimde be nisan be yogun sanci, sadece adet agrisi gibi agrilarim oluyo. Belim kasik bacak agrim eklemlerim, bunlar agriyo az dinlenince geciyo her seferinde acaba siddetlenir mi diye heyecanla bekliyorum😥
taazeannee svgkrtozdmr benim bebegimin suyu azalmis dogumhaneye yonlendirdi yatis verebilirler dedi dua edin saglikla kucagima alayim