muhteriz Uykumdan adet agrısıyla uyandım belimin ve vajinamın kemikleri yanıyor sanki arada şiddetleniyor sonra hafif bir ağrı kalıyor ayrıca ishal olmuşum ve mide bulantım var Doğum yapan anneler sizce bu belirti mi haftam 40+5 bu arada
Deletedmom00012 Sancının dakikasını tut. Nerdeyse hepsi doğum belirtisi.birde duşa gir gerçek sancıysa geçmez yalancıysa geçer. Darısı benim başıma 😁
muhteriz Deletedmom00012 kasılma gibi gelip geçen bir ağrı olmuyor bu yüzden ne zaman dakika tutacağım kestiremedim sadece adet sancım var baya şiddetli. Şiddeti arttığı anları mı kontrol edeceğim acaba
Deletedmom00012 muhteriz muhtemelen... dediğim gibi duşa gir birde duştan sonra bak. Yapmadıysan son hazırlıkları yap sakin ol. Panik yaparak süreci uzatma
muhteriz Deletedmom00012 tamam çok teşekkür ederim bana dua edin lütfen 😊 çok beklemiştim bu anları bebeğime kavuşacağım diye kendimi sakinleştireceğim