Zunur Herkese merhaba gebelikte tetanoz aşısının bebeğe herhangi bir zararı oluyor mu birkaç yerde kanama riskini arttırdığına dair bilgiler görmüştüm yaptıran ve yaptırmayan anne adaylarının yorumlarını alabilir miyim rica etsem
aslanprenses_ Zunur doktoruma güveniyorum. Sadece doktoruma güvenirim burda böyle kararlar alınmamalı. Ben yaptırdım. Senin doktorun ne diyor?
Yakut16 Zunur ben ilk doz yaptırdım bşey olmadı ama bugün ikinci dozda ateş çıktı bıraz onuda hemşire parol iç dedı geçti sıkıntı yapma canım doktor ne derse onu yap
Zunur aslanprenses_ Bende doktoruma güveniyorum aslında yaptırmam gerektiğini söyledi ama internette karşıma çıkan şeyler ister istemez şüpheye düşürüyor
aslanprenses_ Zunur ona bakarsan internette normal başın ağrıdığında bile kafanın içinde bir şey var yazıyor. Lütfen internete güvenmek yerine bir kaç hamile kitabı al o zaman için çok rahatlar 🥰
Hilal2 O internette yazanlar bi ara çok fazla söylenti çıkmıştı doktorumla konuştum yapmak zorunda olmadıgımı söyledi gerek yok dedi kendisine güvenerek yaptırmadım sorunda yaşamadım bebeğim 4 aylık olucak