Arkadaşlar merabalar 40. Haftamdayım şuan itibariyle sancım ve su gelme nişane gibi belirtilerim yok en geç 25 ekime kadar bekleyelim demişti doktorum ama ben yarın gidip yatış olursa suni sancı ile doğumu normal yolla geröekleştirmek istiyorum. Sancı olmadan suni sancı vererek doğuma giden var mıdır sezeryan dan çok korkuyorum gibi normal yapmak istiyorum.