Agmete23 merhaba tekrardan ben 8 ocağa sezeryan tarihi aldım. Bebeğim doğum pozisyonu almadığı için. Elle çevirme yöntemi konusunda çok ısrar ettiler riskli buldum ve istemedim. Başınıza gelirse diye söylüyorum:)
Operasyon 8 inde ve öncesine 3 randevu oluşturdular. 2 tanesi anestezi doktoru ve hemşiresi ile telefonda olacakmış. 1 I de son kontrolüm olacak. Hastane sistemine daha önce olduğunuz operasyonlar, tansiyon var mı, sigara alkol var mı gibi sorulardan oluşan form yükleyip onu doldurmamı istediler. 1 gün hastanede kalacakmışım. Hastaneye girişten itibaren süreci anlatan fotoğraflı dosya da ilettiler hastane sisteminden. Süreç Türkiye’deki gibi ilerliyor endişelenmeyim diye söylüyorum. Doğum telaşıyla bu bilgileri aktarwmazsam diye şimdiden yazmak istedim