Merhaba anneler
Alışveriş yapmaya yavaştan başladım. Bu yüzden sormak istiyorum sizede. Bebek arabası ve puset konusunda hiç bir bilgim yok. Travel sistem , kabin boy olayları var ama anlamıyorum. Bazıları çok ağır oluyormuş çocuk rahat oturamıyormuş ya da toplanınca hepsi ayrı ayrı sökülüyormuş ve bunlar iyi değilmiş. Almış olup beğendiğiniz araba ve puset seti var mı söylermsnnz