_ummu_han İlk gebeliği Sezeryan olup aradan kaç sene geçince 2. De tekrar sezeryan olan var aranızda? Ben Biraz korkuyorum açıkçası ilki sezeryan oldu 3 yaşında şimdi 2. Si de sezeryan olur mu yoksa normal mi der doktor ? 🤦♀️🤦♀️
Meric-19 Haftaya giriş yaptım sancım va gibi durumlar yok yarın yatış yapılıp suni sancı olmasını isticem doktorumdan sizce sancı olmadan da suni sancı ile normal doğum olabilir mi