-Emzirme ödeneği var,baba sgklı çalışan ise onun adına yatırılıyor para.
-ilk çocuk için 300 TL, ikinci çocuk için 400 TL ve üçüncü ve sonrasındaki çocuklar için 600 TL verilmekte,başvuru yapıyorsunuz
-ibb nin doğum yardımı var şartlarını bilmiyorum ama
-SGK yoksa da hamilelik süresince devletin sunduğu analık hakkından faydalanıp devlet hst.de ücret ödemeden gebelik muayenelerinizi yaptırırsınız