Ebruakturk Kayınvalidem kalın giyinmezsem sütümün bebekte gaz yapacağını söylüyor. Bu doğru mu bilen var mı?
Gobekadamannesi Ebruakturk ayaklarınızı üşütürseniz hem sezeryan bölgenizde ağrı sızlama oluyor bide sütünüzden geçiyor çocuğa yani ben kayınvalidenizin dediğinin dogru olduğunu düşünüyorum 2. Hamileliğim ilkinde de çok dikkat ettim ayak ve bel sıcaklığıma şimdi de kalin yünlü çoraplar aldım kendime tabi herkesin vücudu farkli sizde ne gibi bi etki gösterir bilmiyorum
busraayksll Yani lohusa yken üşümek iyi olmaz diye biliyorum bende geven bi arkadaşım da hastaneye mutlaka hırka ve patik koy dedi, bazen de yanma oluyormuş vücutta ama yinede mevsimler karışık dikkat etmek lazm
Ebruakturk Teşekkür ediyorum hepinize🌸Beni aşırı sıcak basıyor bi şey giyemiyorum kalp ritmim hızlanıyor kalın bi şey giyince 36. haftadayım inşallah doğumdan sonra bu durum geçer.
yesimkarayigit Doğru kuzum. Süt üşütmek diye Bişey var test edildi onaylandı 😅 sırtına mutlaka şal gibi bişe al ayaklarını sıcak tut inşallah sağlıkla büyüsün bebeğin 🙏❤️