Busraaagoktug 35+6 haftalık gebeyim ne yaptiysam suyumu artiramadim ve dün 3 de yatısim verildi sabah sezeryan olucam benide dualarinizda eksik etmeyin
omerhalis Busraaagoktug Allah yardimciniz olsun canim korusun sizi rabbimm guzel sorunsuz gelin odaniza insaallah hepimizinduaya ihtiyaci rabbim yardimcimiz olsun kanamaliyim bende 13+1 gunlugum tedavi altindayim😢
Brlgry Busraaagoktug sağ Salim kavuşmak nasip olsun inşallah arkadaşımda senin haftanda Doğum yaptı bebek küvöze alınmadı dahi inşallah seninde öyle olur geçmiş olsun Allah kurtarsın
Hgemr Allah yardımcınız olsun,sağlıkla kavuşursunuz inşallah. Benim de suyum azalmış drum 38.haftada normal dedi ama hareketlerini takip edip sık nstye gireceğim,gerekirse suni sancı ile doğumu başlatırız dedi.😞
Mucizelimm Benimde su azlığı sebebiyle yatışım yapıldı 23 haftalık daha bunu yaşayan varmı sonra dan suyu artıp eve giden
Busraaagoktug Brlgry benimde sabah akşama kadar durdu sadece akşam yanımdaydı çok şükür son kan tahlilimiz vardı onu verdik birazdan taburcu oluyoruz