Sevdauzuns Kızlar yarın sabah 9.30 gibi sezaryene gireceğim benim gibi yarın planlı sezaryeni olan var mı? Çok heyecanlı ve stresliyim. Dualarınıza talibim. Herkese kolay doğumlar diliyorum 🤲
Gulkar Sevdauzuns ayyy ne güzel inşallah bizde o günü görürüz ilk hamieigim aklıma geldi uyuyamamıştım sabaha kadar
Burcumommm Sevdauzuns Cuma olacağım ben de nasipse. Bir posta ağladım az önce psikolojim bu yönde şu an🙂
SuzanOktay @Sevdauzuns Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bebişi kolay atlatrsın inşallah 😍 bende 33+4 üm
Mervearslanq Öncelikle Allah kurtarsın hiç strese girme rabbim kolaylığını veriyor beni acil sezeryana almışlardı şimdi 3 aylık olduk bile❤️♥️ yarım saat sürmüyor meleginiz kollarinizda 😍🤲🤲
karaguzelirem_ Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin ne güzel siz kavuşuyorsunuz yarın darısı bizlerin başına bizlere de çok dua edin bizler de sağ salim alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah. Size hayırlı doğumlar diliyorum 🤲🏼❤️
Sevdauzuns Allah razı olsun hepinizden. Hepimiz için dua ediyorum inşallah Allah kolaylıklar versin😍❤