Hatunnn banada aynı sekilde 34 haftalıkken açıklık muayenesi yaptı iki parmağıyla aaa dedim bu muymuş herkesin öldüm bittim dediği şey.sonra işte dün tekrar yaptı ama çatı muayenesi dedi bayağ bi el içerdeydi yani çok acımasada önceki gibi kesinlikle değildi 😐