Minigiim-vebenn52 aminehumamoms neye göre ve kaçıncı haftada yaptırılıyor acaba ben açlık kan şekeri verdim ama bişi çıkmadı çıkarsa mı yaptıracaktım anlamadım
MasalAlparslanMom aminehumamoms ilk hamileliğimde de yaptırdım.bundada yaptiricam Annem hep sınırdaydi şekerde. Onun annesi de yüksek tansiyon , şeker hastasıydı. Teyzem aynı şekilde şeker hastası
aminehumamoms Minigiim-vebenn52 açlık tokluk şekerinde anlaşılmıyor bir süresi yokmuş ama 22 den sonra öneriliyor yaptırılması bende arada kaldım canan karatay asla yaptırmayın diyor banada doktor yaptır diyor ☹️
Minigiim-vebenn52 aminehumamoms 26 Dayım hiç demedi doktorum bana yaptırsak artısı ne yaptırmasak eksisi ne acaba içime kurt düştü şimdi 😂
tugcesakzci aminehumamoms yok canım iki hafta sonra kontrolüm o zaman yaptıracağım 75 lik olacak büyük ihtimalle
Sultankocman aminehumamoms 50 gramla 2 sefer kan alacak şekilde yaptık bir minik pürüz gördü doktorum, birkaç gün sonrasında 75 gramla 4 kere kan alacak şekilde yaptık normal çıktı. Kolay oldu diyemem
Sultankocman aminehumamoms aç karnına olması, zor içiliyor olması ve bir sonraki kanı beklemek adına su bile içilmiyor olması biraz zorladı
aminehumamoms Minigiim-vebenn52 gebelik şekeri olup olmadıgını bakıyo eğer çıkarsa diyet yapıcam çıkmazsa bişey yok bende 29haftalıgım yarın gidicem ama bi yanımda hiç istemiyor