tugcesakzci Elifonur3535 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
duriskonunannesi Elifonur3535 bebetime markaysa çok yeni olduğunda böyle tek çizgi çıkarıyor benim öyleydi ama bir tık daha netti sizinkinden
Handan-Ince Evetttt hamilesin, ama çoook yenisin. 🥰 Muhtemelen adet gününe daha 2-3 gün daha var demi? Bende de böyle oluyordu tüm hamilelirimde 😅
Gnlkelkitli Elifonur3535 Coook hafif var canim gözüküyor yarin sabah yap tekrardan 🫶 hergün bitane yap dah cok belirginlesicek
Handan-Ince Elifonur3535 canım aradan 8 gün gecmiş, varsa eğer gebelik daha belirgin olmuştur kesin. Var mi? 😍
Gnlkelkitli Elifonur3535 Var canim bana sorarsan hafif silik cizgi gözüküyor 🫶 hayirlisi ile insAllah istiyosan bi kan ver