Gul1616 Kızlar geçen ay kan vermiştim 25-hidroksi vitamin D değeri 16,4 çıktı çok mu az ? dahiliye doktoru 2 farklı kadın doktoru baktı kimse de bi şey demedi . Regenesis kullanıyorum sadece gebeliğin sonuna kadar kullanılacak dedi doktor . 19+3 haftalığım
tugcesakzci Gul1616 2 farklı doktor bir şey demediyse eğer olması gereken sınırlardadır değeriniz 🙏 benim düşük mesela Devit 3 kullanıyorum ben D vitamini olarak 9 damla doktorum kan sonucumu görünce direkt başlamıştı.
iremnur_17 Gul1616 değer aralığı 14-20 sizinki 16 düşük sayılmaz zaten olsa illaki söylerlerdi. D vitamini kullanıyor musunuz ilk baştan beri kullanıyorum ben doğuma kadar da kullanacakmışım
mavideniz6 Gul1616 Benim 7 çıktı yetmezlik seviyesindeymiş.her gün 15 damla devit 3 kullanıyorum ayrıca kalsiyum ve regenesis de kullanıyorum
Gul1616 iremnur_17 yok sadece regenesis diye omega 3 verdi içeriğinde göremedim d vitamini başka vitaminler var
mavideniz6 Gul1616 Çok ağrım vardı 19 veya 20. Haftamda doktora gittim d vitaminine bi bakalım dedi ve dediğim gibi 7 çıkınca çok düşük dedi hemen başladık ,beraberinde demir ve kalsiyum magnezyum başladık.Regenesis i zaten 13. Haftadan beri kullanıyorum.Sağlık ocağında da 18. Haftadan sonra devit 3 ve demir muhakkak başlıyor doktorlar değerlerde herhangi bir düşüklük olmasa bile