Bana da 41 haftalıkken suni sancı verildi. Gözünü korkutmak gibi olmasın ama normal doğum sancısı dan daha ağır oluyor canm. Gece yatacakken nişanim geldi ertesi günü hastaneye gittik. 2 cm acikligim vardı doktorum bı gün daha bekleyelim dedi bı gece yatış verdi acikligim değişmemişti yin 2 cm di. Bende hiç sancı ağrı yoktu ama nst de sancı çıkıyordu. Doktorum artık beklemeyelim suni sancı verelim dedi. Sabah 8 de serumla verilmeye başlandı ikindi 4 e kadar hiç sancım yine olmadı 4 te suyum geldi sonra sancılarım artmaya başladı. Gece 22.00 da oğlum doğdu ama son saatlerim inanilmaz sancılı geçti. Çok ağır ageldi sancılarım belki normal sancılarım la gelseydi daha hafif olacaktı benim için zor bir dogumdu. Şuan ikinciye hamileyim 34 haftalık kızım olacak inşallah ama suni sancı almamayı düşünüyorum. Şunu da sonradan öğrendim suni sancı da sentetik bir ilaç, hormon olduğu için hem anneye hem bebeğe yan etkileri çok o yüzden iyice araştırın öyle karar verin. Hayırlı dogumlariniz olsun..