Guzelszn27 16-17-18-19 haftalık anneler durumlar nasıl cinsiyetleri öğrendik mi hazırlıklara başladık mı
Premsesko Guzelszn27 19+4 üm. İnşallah oğlum olacak. Dünden bu yana bel ağrım var neden oluyor bilmiyorum canım sıkkın
__mom Guzelszn27 18+4 bizde başladık bir kızım olucak insallah suan hersey normal detayliya giricem 🥰
Seymanurrr06 Guzelszn27 17 haftalığız 18 olacağız her şey yolunda çok şükür 🤗 daha hazırlığa başlamadım 🙈 oğlum oluyor inşallah 🧿
Kdrdlkr0 @"Guzelszn27″19haftaligiz bizde başladık yavaştan başladık alışverişe çok şükür herşey yolunda bir kızımız olucak insAllah☺️🌸
HilalYlmz Guzelszn27 yarın 19 olacağız kızım olacak nasipse 2. Olduğu için öyle çok eksiğimiz yok ilerleyen zamanlarda kıyafete başlarım 🥰
Gul1616 Guzelszn27 19+3 🙋🏻♀️daha hiç bir şey almadım ya haftaya detaylı ultrasona gireceğim cinsiyet tam net belli olsun başlayacağım nasipse . Gerçi doktorum %100 erkek dedi ama bakalım hayırlısı emin olmak istiyorum 😅😍
Guzelszn27 Sağlıkla kucağımıza nasip olsun biraz aksilik oldu en son 12 .haftada doktora gitmiştim 17 haftadyaım cinsiyetini henüz öğrenemedim çok heyecanlıyım.ara ara hareketlerini hissediyorum bir kaç gün hissetmeyince panik oluyorum ama güzel heyecanlar
Dnmzzeda Guzelszn27 Alışveriş başladı , kızım geliyooor 🥳🥳👼🏻💕 çok şükür iyi gidiyor bazen geliyor aklıma 5 ay kaldı vakit daralıyor diye heyecan basıyor 🥰☺️☺️
MasalAlparslanMom Guzelszn27 bizim biraz ailede sağlık sorunları var oyuzden 13. Haftada cinsiyeti öğrendigim gibi 💙 kızımdan kalan ortak renk kıyafetleri ve kıyafet adına tüm alışverişi toparlayıp yıkayıp kaldirdim. 19+3 olduk bugün kontrol vardı hâlâ erkekmi dedim değişme ihtimalini karşı 😂 erkek olarak devam ediyoruz
Sekine24 Guzelszn27 18 olmadım daha inşAllah az kaldı öğrenmeme😍 sabırsızlıkla bekliyorum alınacak o kadar şey varkiii
Sehseh Mihrice bende hiç olmak istemedim ama asi olduktan sonra elime bıçak falan çok battı iyki olmuşum yine dedim
Merveeemsiii Guzelszn27 19+6 kızım olucak Allah nasip ederse ama hala hareketlerini hissetmiyorum normal mi doktora 4 gün önce gittik her şey gayet normaldi
MasalAlparslanMom Merveeemsiii 19+3 bende bugün gittim. Uyuyodu bebek. Zaten hep uyuyo pek hissetmiyorum geceleri biraz sesi cikiyo dedim. Şimdiden sonra hissedersin dedi
Merveeemsiii MasalAlparslanMom benim ultrasonda hareketliydi baya her gitmemde hareketli 🌸 yerim ya sağlıkla alalım kucagımıza
Baby_mather Bende 19+4 erkek bebek. Ay sonu detaylı ultrason. bende tetanoz aşısı için bu cumaya kadar gelin dedi sağlık ocağı bende kararsızım.2. Dozu da 1 ay sonra oluyormuş . Sizler ne düşündünüz mart anneleri :)