Selam kızlar Şuan 2. Gebeliğime hamileyim. İlkinde doğumum normal oldu. Güzel geçti Hemde hızlı bi şekilde. Meryem anayı duyanınıza var mı bilmiyorum ama bende burda duymuştum denedim ve faydasını gördüğümü düşünüyorum. Kendi sancım başladığında Meryem ana otunu bi kavanoza koydum güzel süreler okudum Fatiha süresi gibi gibi bildiğiniz tüm güzel anlamlı sürelidir okuyabilirsiniz 3 er defa sonra bi kaç yudum içtim hastaneyede götürdüm otu . Doğumdan sonra çıkarmak iÇin. Yani anlamı şudur dalları suda açılıyor Rahmin hemen açılmasını sağlıyor sudan çekince de hemen kapanıyor rahmin hemen toparlanmasını sağlıyor