Kızlar bi kaç gündür saat 7den sonra bebeğim bi türlü uyumuyor emdiriyorum altını değiştiriyorum gazını çıkarıyorum yerine bırakıyorum 10 15 dk sonra tekrar uyanıyor ağlıyor tekrar altını değiştiriyorum emdiriyorum gazını çıkarıyorum bu döngü böyle devam ediyor saat 2 ye kadar nerdeyse anlamıyorum neden böyle oluyor normal mi acaba ne yapmalıyım şaşırıyorum artık