paradise35 Melikeckr ben zeynep hocaya gidiyorum şuanlık memnunum insanı yormuyor güler yüzlü net biri. Bir sorunum olduğunda whatsapptan yazıyorum en geç yarım saat içinde dönüş yapıyor. Zeynep hocada doğum yapmış bir tanıdığım kendiside memnundu