sadiyenur01 Normalde yüz üstü yatarak uyurum hala da bazen uyuyorum 16. Haftaya girdim henüz yüz üstü yatmak rahatsız etmiyor benim gibi yüz üstü yatanlar sizler kaçıncı haftadan sonra yatamamaya başladınız acaba?
caqlates sadiyenur01 canım tehlikeli değil mi benim düşük riskim var iğne olurken bile bana sakın karnının üzerine yatma diyor
__mom sadiyenur01 14. Haftadan itibaren hep sag tarafıma yattım ve ole alıştım artık yuz ustu yatmaktan rahatsiz oluyorum bebekte sıkışıyor zaten
Esmaa_Nur sadiyenur01 walla ben karnım büyüyp beni rahatsız edecek duruma gelene kadar uyumuştum bende yüz üstü yatmadan uyuyamıyordum doktorumda danışmıştım karnın büyüyp seni rahatsız etmiyene kadar uyuyabilirsin bi sıkıntı olmaz demişti şuan istesem de uyuyamıyorum büyüdük artık 🥲
rabiaozcans sadiyenur01 valla o haftalarda bende yüz üstü yatıyordum, ne zaman karnım büyümeye başladı o zaman istesemde yatamadım zaten. 😊
sadiyenur01 caqlates bu ikinci gebeliğin ilk gebelikte ilk öğrendiğim andan itibaren korkudan hiç yatmamıştım bunda yatıyorum ne zamana kadar yatabildiğimi bi zararı olur mu diye merak ettim sormak istedim
Mervekosar94 sadiyenur01 bende 20 haftalara kadsr uyudum karnım çok büyümemişti rahatsız etmiyordu ondan uyudum bir sıkıntı olmadı çok şükğr karnın büyüdükçe istesende yatamıyorsun zaten
Nurmert sadiyenur01 zaten rahatsız olmaya başlıyorsunuz size sinyal veriyor merak etmeyin isteseniz de yatamıyorsunuz ☺️
karaguzelirem_ Ben 19+6 haftalık hamileyim benimde karnım çok çıkmadı bende yatıyorum, en azından uykuya dalana kadar yüz üstü pozisyonunu tercih ediyorum çünkü başka türlü uykuya dalmam mümkün değil 😂 ilerleyen zamanlarda ben naneyi yemedim mi 😜😜
sadiyenur01 karaguzelirem_ bence de biz naneyi yedik 😂 benim ikinci gebeliğim ilkinde öğrendiğim andan itibaren korkudan uyumamıştım uyku düzenim alt üst olmuştu dalamıyordum sağa sola dönmekten bunda hiç değiştirmedim henüz yatma şeklimi falan gayet iyiyim şuan ne zamana kadar yatabilirim merak ediyorum 😂😂 teşekkür ederim 🙏🏻 😊
Fatmanuray_0610 sadiyenur01 hamileliğimde beri hiç yatamadım ilk başlarda kendi titizliği sen şimdi isteyip de yatamadığımdan 22 haftalığım suan 😁
Esmaa_Nur sadiyenur01 rica ederim 😊 amin teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alırsınz inşallah 🥰🤗
Berna1365 sadiyenur01 benim karnım küçük olduğu için nerdeyse 30. Haftaya kadar yüzüstü gayet normal yatabildim hatta bazı doktorlar şunu söylüyo vücudunuz nasıl iyi gidiyosa ona uyun mesela yüzüstü yatamayacagin zaman gekince sen rahatsız olup zaten yüzüstü yatamayacaksin bu bebeğe zarar vermez nasıl yatmak istiyosan öyle yat kimisi sadece sola yatar ve başka pozisyonda uyumaz çok saçma aslında nasıl rahatsan öyle devam et
Mervem_123 sadiyenur01 ben 3 ayliktim sağlık ocağına aşıya gittim yüz üstü uzanmiştim hemşire kızdı çocuk boğulur dedi yani yüz üstü uzanma
Krtcm sadiyenur01 21 deyım tam yüz üstü değilde yine göbek yana doğru yatıyorum bir yerde 6 aya kadar yatabiliriz yazıyordu