Serendipity16 Merhaba buraların araştırma devlet hastanelerine bi türlü gebelik için randevu bulamıyorum sabah 10’da da baktım yok hep gebeler alamaz yazıyor buralara randevu bulan var mı ? Ne saçma şey ya en az 15 doktorda gebeler alamaz diyor 😕
Selcanunal2004 Serendipity16 tatlım bende aynısıydı Randevu alırken mesela gebe polikinliğini seç Kadın Doğumu seçiyorsun ya altında polikinlik seç gebelik için o zaman çıkıyor :) mesela şuan baktım kartal araştırmada var marmara eğitimde var :)