Papatyaaa__ ya üzüldüm öyleyse, bilmiyorum. Kahvaltılık helva, fındık, badem, dereotu bunlar arttırıyor. Bir de ekstradan benim doktorum önermişti ben ondan içiyorum her akşam bir kupa bardak. laktom adlı bir ürün. Alın isterseniz. Laktosuz süte bunu döküyorum içiyorum. Tadı da güzel içiliyor.