GiGi1 Benim de çatım basıktı. 40. Haftaya kadar bekleyelim kanala girerse suni sancı ile deneriz istersen dedi. Bekledim. Tekrar muayene etti. Bebeğim kanalda değildi ve çatı kemiğim basıktı. İstersen suni sancı da verebilirim ama bebek strese girebilir, sancı çektiğinle kalabilirsin ama illa istersen suni sancı verebilirim nasıl istersen dedi. Ben riske atmak istemedim. Hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun inşaAllah. 🌸