Elzem07 ben de ayniyim bugün çok ağrım var bazen bıçak batması bazen regl sancısı gibi giriyor kasılma da duzensiz ama fazla. Bebek iyice aşağıya indi orda hareket ediyor baskı var alt tarafimda Doktora da yazmadım ama bilmiyorum valla umarım her şey yolundadır.