ipeklinaismom 11+2 de %70kiz dedi aynı uc çıkıntı benimde böyle 12+3 de erkek de olabilir dedi hazırlıklı olun dedi bekliyoruz kız diyince.bi ayrı mutlu olmuştum ama.bekliypruz bakalım