aysen25 30. Haftanda doktorum kendisi yaptı ama suyum falan gayet normaldi , biraz sınırda çıktı yüklemede ama evde parmaktan ölçülen şekerim yok şimdi diyabet doktoruna gideceğim.kkntrol için 31. Haftanda girdim…bence yaptırın korkmayın hiç cikolata şekerli birşey yemiyormusunuZ? Ki ben hiç sevmem sadece iki baklava şeker oranı ile aynı şeker değeri icirdikleri sıvının… Ben sevmediğim için şekerli zor içtim sadece…