Merhaba okb hastasıyım ve takıntılarım yüzünden depresyona girdim. Çok direniyorum ama bazen pes ediyorum. Psikiyatrim lustral yazmıştı. Elim gitmiyor bebeğime bir şey olursa korkusu. Lütfen bana akıl verin tecrübelerinizi paylasın çok mutsuzum. Progestan, kan ilacı, vitamin kullanıyorum . Lustral bunlarla daha da zarar verir mi acaba.