KuzeyinAnnesi10 Bende 1 ay oncesine kadar sakura takipliydim ama sabit doktor olmadigi icin biraktim medipol gayet guzel temiz hastane danisma vs cok ilgili normal dogumda 1 gece sezaryanda 2 gece kaliniyormus ben suanlik memnunum nst odalari felan tek kisilik hemsireler iyi kendinizde gidip gormeniz daha iyi olur