Bebeğim 1 ay önce doğdu. Kilosu 2.200 dü. Bendende başta zaten süt gelmedi, şimdi az az gelmeye başladı, doktorum mama vermişti kullanıp arada emziriyordum zarzor ama şimdi oda gitti asla emmiyor ağlıyor ağzını kapatıyor. Şuan mamaya biberonla devam ediyorum, meme reddini nasıl aşabilirim. Sağıp veremem sağınca okadar asla gelmiyor, emzirdiğimde daha çok geliyordu. Çözüm bulamadım (kilosu 3.500 oldu)