Merhaba tatliş anneler ve adayları 🌸🌸
Tetenoz aşısını oldunuz mu ? Ben yarın 2.dozunu olacağım 5doz varmış 5 doz yaptıran var mı?
Bir de sağlık ocağında boğmaca aşısını da yaptırmayı önerdiler ama bu aşıyı ücretli olarak yaptırıyormuşuz.
Aşı konusunda bile artık tedirgin olur olduk. Siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum. 🫠