Ben geçen sene daha ortada bebek yokken almıştım fiyatı artar aradan çıksın diye. “Joie litetrax 4 Travel sistem” aldım sürüşü manevrası falan çok güzeldi içime de sindi henüz kullanmadık tabi bebişin doğmasını bekliyoruz 😊 Ha şuan tabi ki kabin boylar daha gündemde hem pratik olarak hemde hafiflik olarak