MiracAlpinveUmutunAnnesi Gamzeobt Rabbim yardimcin olssun sanciya katlanmaya calis biliyorum cok zor bende 6 gun once dgum yaptim 39. Haftada 2 cm acilmayla yatışım yapılmıstı insallah bir avazda kurtulursun
Gamzeobt Mirage Bayoloji Ilkannelik MinibonunAnnesi MiracAlpinveUmutunAnnesi çok tsk ederim iyi dilekleriniz için bakalım inşallah sağ salim kavuşurmm
MinibonunAnnesi Yaaa doğuma mi gidiyosun hayirla git gel insallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕
Shnern MiracAlpinveUmutunAnnesi bende haftaya pazartesi yatis yapilacak 40+3 olunca insallah ozaman a sancim gelir insallahhh
KrMuratule Shnern benimde cumaya kadar bişey olmazsa pazartesi günü kesin yatış yapılacak suni sancı vericem dedi doktor 😩
Bademgzlm Gamzeobt Allah yardımcın olsun ama birazdaha açılmanın olmasını bekleseydiniz neden hemen suni sancı verecekler ki😬
husniyealtun Gamzeobt hadi bakalim hayirla saglikla al bebegini kucagina insaAllah. Rabbim bir avazda kurtarsin 🤗🤗🤗
Asyam92 MiracAlpinveUmutunAnnesi evet canım öyle ddi zaten sancın artarsa gel ddi vede gelmeye başladı sanki muaneden sonra
Shnern MiracAlpinveUmutunAnnesi canim merdivende inip cikiyorum hurma sicak banyo comelme ama ne bilim ya