PapatyaAnne_ ücretli değil perinatoloji bölümüne beni doktorum sevk etti riskli gebelik geçirdim için siz doktora söyleyin size yeşil alan açsın mhrs üzerinden perinatoloji bölümüne uygun zaman da sıra almanız için mesaj geliyor bunu o haftanıza bırakmayın baya uzun sürüyor randevu almak ben Müslüm bey almıştım o zaman o vardı şimdi bir bayan doktor daha var oda bakıyor valla aman aman bir ilgi beklemeyin kendisi bakıyor sorun varsa söylüyor 15-20 dk sürüyor imkanınız varsa özele gidin derim eşinizi falan da almıyorlar tek giriyorsunuz