QueenMother canim ben kendi çayımı kendim yapıyorum, bir gün elma kaynatıp içiyorum,bir gün kuru erik, bir gün kuru kayisi, ne bulduysam. Ama bitki çayı değilde daha çok meyve çayı yapıyorum çünkü güvenliğinden eminim. Bazen fazla yapıp gün içinde bal koyup meyve suyu olarak da içiyorum. (meyve suyunda meyvenin posasini blenderden çekiyorum atmıyorum)