Yase11 Kizlar sabah nst de sancım çıktı eve geldim şimdi belim ortadan kopacak gibi agriyo bebek sürekli toplanıp kasiliyo sizce doğum sancısı mi hastaneye gitmeli miyim suyum veya Nisan gelmedi
aslanprenses_ Yase11 dinlendiğinde geçmeyen ağrılar mı? Uzan hemen biraz. Adet olduğunda yaşadığın ağrılara benziyor mu?
Kubra0777_ Nolur nolmaz git bende 34 haftalık ken öyle olmustum bır hafta hastanede kaldım cıger gelıstırıcı falan vurdular açılmam vs. Yoktu ama agrım vardı
aslanprenses_ Yase11 toplanma değilmiş o rahim kasılmasıymış. Doktorum öyle anlattı. Hiç ama hiç geçmiyorsa doktora gitmelisin. Ama doktor bana dinlen eğer fazlalaşırsa zaten öyle bi durumda geleceksin yanıma dedi.
Kubra0777_ Yase11 hayır bır sürü ıgneyle falan 38 e kadar dayandım ama o bır hafta can cekıstum resmen hastanede bırde araştırmaydı durmadan acılmam varmi dıye gelıp bakıyorlar dı karnımda nst cıhazı tuvalet kalkmak yasak yemek yenek su ıcmek yasaktı inanılmaz kötüydü
Busraa-aa Suyun filan gelmeden hastaneye gitme diyenler olucak ama herkesin suyu patlamıyor ki eğer çok kötüysen git bi acile canım en azından için rahat olsun