Merhaba hanımlar 33 haftalık gebeyim 1 haftadır vajinamın üst kısmında acı kaşıntı batma gibi hiç var rahatsız oluyorum sıcak su vursam rahatlıyorum anlatamam bu ara fazlalaştı ve sık idrara çıkmaya başladım idrar yok ama geliyor gibi normalmi haftama göre anlamadım