33+3 gittiğimde 2.640 gram di. Dün kontrol vardı 35+2 3300 gram dedi iki hafta sonra sezeryan icin gün verecek ilk çocuğum da 41 hafta 4.200 doğdu. İri bebek diye sezeryan yapmaya karar verdi doktor. Bence kilo konusu yapısal takılmayın derim her çocuk kilolu ya da zayıf doğacak diye bisey yok sağlıklı olsunlar