Yenianniss- en iyisi apartla birlesenler.Altli üstlü olanlar uzun vadede kullanılmaz.3 tekerlekli olanlar öküz ölüsü gibi bende ondan var çok ağır tek başına zor olucak kullanmasi ama ayrilanlari tekken de kullanabilirsiniz bebislerden birini mesela kanguruya alsanız ötekini arabaya bindirseniz rahat olur tekken de ya da biriyle çıkınca da ayrı ayrı sürebilirsiniz ben onlardan niyetleniyordum da arkadaşimin ikiz arabası yepyeni duruyordu o verince arabaya yapacağım masrafı baska bisiye yapayım dedim şimdilik