Ben de aynı hislerdeyim 37. haftadayız bir an önce kavuşmak istiyorum. Hem meraktan heyecandan kavuşmak istiyorum hem de artık taşırken zorlanıyorum iki dakika ayağa kalkıp iş yapıyım diyorum ama sırt ve bel ağrısı feci vuruyor. Hatta bazı günler aşağı doğru öyle baskı yapıyor ki çıktı çıkacak diyorum. Uykular deseniz zaten parçalı bulutlu daha şimdiden 😂😂 Hepiniz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah Rabbim hepimize kolaylığını versin 🤲🏻