gunaymom bana da 6+4te kürtaj dedi boş dedi falan radyolojiden rapor aldm orda yolk kesesi vardır yazıyordu onu gördüğü halde boş gebelik dedi …. Aptal! Neyse ben kabul etmedm, 10gün sonra başkasına gttm kalp atışını duydum şu an 21haftalığız ve yarın onun yanında çalışcam kendi hastanemde kadın Doğum doktoruydu. Bende hemşireym. Yarın siz böyle demiştşnşz bakın kocaman oldk diyeceğim bakalm utanacak mı. Beklemekte fayda var