Valla 27.haftamdayım kış geldi artık çok camda açılmıyor dolabı da geldi. Ütü zaten en nefret ettiğim şey bende yapmaya başladım 🫠 erkense erken artık napayım daha da ağırlaşırsam hayatta yapamam zaten her gün 10-15tane şey ütüleyip bırakıyorum. İnşallah yanlış yapmıyorumdur😂